Pagina's

dinsdag 12 april 2016

lifeguard

Hallo allemaal,

Tja wat doe je als je je verveeld en je hebt knutselspullen voor je handen.....
Ja dan toch maar weer aan mijn verslaving werken.
Laten we het hier ophouden dat dit goed is voor mijn genezingsproces is. hihi

What do you do you if your crafting supplies are in front of you....
Yes you do some crafting.
Well lets say it is a good healing therapy. Hihi

 
Ik heb een shadowbox gemaakt.
I made a shadowbox 






Graag wil ik meedoen aan:


Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
 Laat gerust een bericht achter ik lees ze met plezier

I can't wait to see your reactions.
Read them with pleasure
Groeten, Hester

7 opmerkingen:

  1. Wat een leuk kaartje heb je gemaakt en zonder bloemen, goed gedaan! Dank je wel dat je meedoet met de Kaartjes Inspiratie Challenge.
    Groetjes Esther DT KIC

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig tafereel. Het zand lijkt net echt. Leuke plaatje van de redderstoren ook en uiteraard 'stoere' bink er voor :) :) Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig, wat heb je dit gaaf gemaakt Hester. Het is echt een soort van schilderijtje geworden...knap.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh i just love this thank you for joining us over at becka b challege blog hugs x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fabulous card love the image and your card design. Thanks for joining us at TPS, good luck with the challenge. hugs Shirleyxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. This is fantastic, thank you for joining us a Becka B challenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Kei toffe kaart. Heel mooi. Leuk dat je meedoet met onze challenge bij KIC.

    grtjs
    Claudia
    DT Kaartjes Inspiratie Challenge

    BeantwoordenVerwijderen