Pagina's

maandag 13 februari 2017

Daffodil

Hallo allemaal,

Google Translate in the side bar


Ik zag prachtige digi's voorbij komen en kon het niet laten om deze te kopen.
Het is de kit van Polkadoodles "the darling buds"
Allemaal prachtige voorjaarsbloemen.

Met de narcissen heb ik deze kaart gemaakt


ingekleurd met Copics
Papier: Craft & you

Graag wil ik meedoen aan de volgende challenge:



Ik ben benieuwd wat jullie van mijn kaart vinden.
Laat gerust een bericht achter, ik lees ze met plezier.

Groetjes Hester



8 opmerkingen:

  1. Een heel leuk en fris kaartje Hester! EN de digi is heel mooi! kan me wel indenken dat je hem wilde hebben! Ik krijg zin in het voorjaar als ik je kaart goed bekijk.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Perfect Daffodil card. Thank you for joining us at the Polkadoodles Crafting Challenge. Helen DT xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow! Stunning make. Thanks for joining us in our Anything Goes challenge at Polkadoodles
    Anjie (DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. What an amazing card! I love the daffodils! Thank you for playing along at HSS!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Great card and your coloring is fabulous! Love the yellow and green combination. Thanks for joining us at hand Stamped Sentiments for our Inspiration challenge.

    Robbie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hi Wow what a stunning image and beautifully coloured just love how you have interpretated the sketch too !! Thank you for joining us in The Sketchy Challenges ;0)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtigge kaart Hester bedankt voor je deelname aan het crea chicky's blog.
    Groetjes Ilona DT coördinator

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je kaart is super!!
    Leuk dat je meedoet bij crea chicky's challenge blog
    Groetjes Geertje DT

    BeantwoordenVerwijderen