Pagina's

dinsdag 28 maart 2017

Digi Chooseday week 13 sheet

Hallo allemaal,


Google translate in the side bar

Er is weer een nieuwe challenge bij Digi Chooseday Craft
thema sheet / alles mag


Vergeet niet dat je elke dinsdag een nieuwe kortingscode krijg. 

https://digichoosday.blogspot.nl/



Deze week heb ik een easel kaart gemaakt
Voor deze kaart heb ik van de Winston collection  
het papier, sheet, versieringen en tekst gebruikt
 Kun je HIER vinden. 
Is een hele leuke collectie, je krijgt papier, tekst digi's, sheets enz



Graag wil ik meedoen aan de volgende challenge:
In the Pink - #115 photo inspiration 

The Corrosive Challenge - #3 March anything goes

 Love to Scrap challenge - #95 anything goes

The Crafty Addicts -  No. 33- ATG/Add a Sentiment

Ik ben benieuwd wat jullie van mijn kaart vinden.
Laar gerust een bericht achter, ik lees ze met plezier.

Groetjes Hester
 

17 opmerkingen:

  1. This this is too adorable for words xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Stunning easel card,love your soft colors...hugs Ċ½eljka

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Hester,
    wat een prachtig kaartje! Leuk model en heel gaaf papier en zo. Kun je me uitleggen hoe het werkt? Alles is digitaal? Papier, bloemen, etc? Het ziet er heel leuk uit!!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Great idea to use the zipper as the stopper!! Lovely card! ~Katrina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Such a pretty card Hester, a fabulous design.
    Pauline - Crafting with Cotnob
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Absolutely lovely card Hester! Love the background papers!❤

    BeantwoordenVerwijderen
  7. A fabulous easel card - love that image and your gorgeous design! Thanks for sharing at In The Pink this time..

    Christine x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. I love how you have used Winston Bear on your standup card I love this image, and that neat little zip showing what a neat idea. I your card. Hugs Andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lovely card and great idea with the zip. Thank you for joining us over at LTSCB and good luck Pen DT

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Lovely card!!! I love it. Thanks for joining us at Corrosive Challenge blog.
    Ana Isabel DT Coordinator.

    BeantwoordenVerwijderen