Pagina's

dinsdag 23 mei 2017

Digi Choosday week 21 regenboog

Hallo allemaal,




Google translate in the side bar


Ik heb een leuke Candy
Klik HIER voor de candy




Er is weer een nieuwe challenge bij Digi Chooseday Craft
thema zomer kleuren / alles mag


Vergeet niet dat je elke dinsdag een nieuwe kortingscode krijg.




Deze keer heb ik een schud kaart gemaakt


ingekleurd met Copics
vleugels zit glitters en op de hoorn Wink of Stella



Graag wil ik meedoen aan de volgende challenge:



Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
Laat gerust een bericht achter, ik lees ze met plezier


Groetjes Hester

15 opmerkingen:

  1. Heel leuk Hester.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Love her, the rainbow is perfect for this image x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een geweldig leuk schudkaartje Hester...zo mooi die heldere regenboog en ook het mooi ingekleurde stempeltje is supersss

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke schudkaart heb je gemaakt! EN regenbogen doen het altijd goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hesters oh I do love your card it is so wonderful. Big Hugs Andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super cute!!! Thank you for joining us at Love to Scrap, good luck!!! Amy DT

    BeantwoordenVerwijderen
  7. I love how this turned out, perfect background for this image. Love!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke lieve schudkaart Hester. Het meisje is zo mooi ingekleurd en met die mooie achtergrond en regenboog wordt het echt een sprookjeskaart vind ik.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow...Hester...this is magnificent make,so pretty,love it...hugs Željka

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een mooie kaart. Ik hou van de gekleurde eenhoorn.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh, this is beautiful. You should enter this at My Besties International Challenge also. Thanks for joining us at Color It Create It Show It Off.
    Sandy DT

    BeantwoordenVerwijderen
  12. so very pretty Hester. Thanks for sharing with us at Color it Create it Show it off. Hugs
    Cindy DT

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Fabulous card Hester!
    Love that unicorn.💕

    BeantwoordenVerwijderen