Pagina's

dinsdag 25 juli 2017

Digi Choosday week 30 Christmas

Hallo allemaal,



Google translate in the side bar
  
Er is weer een nieuwe challenge
 bij Digi Chooseday Craft
thema Kerst / alles mag


Vergeet niet dat je elke dinsdag een nieuwe kortingscode krijg.





Ik heb deze kaart gemaakt:

Ik heb er alleen een vrouw van gemaakt en een jurk aangegeven
Ingekleurd met Copics
Papier: Baked with love 
Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
Laat gerust een bericht achter, ik lees ze met plezier
Groetjes Hester



10 opmerkingen:

  1. Fantastic card shape and great colors xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk Hester.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke sfeervolle kaart Hester. Leuk om er een dametje van te maken en die peppermint sticks erbij vind ik super. Een gave kerstkaart :)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. So gorgeous Hesters just love your Christmas card. Just arrived home from my trip to Australia. Looking forward to getting back to normal. Big hugs Andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super cute! The colours and shape are just fab! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Adorable, festive card Hester! Love it.💕

    BeantwoordenVerwijderen