Pagina's

zondag 8 april 2018

Whimsy inspiration #14 koffie


Hallo allemaal,


Google translate in the side bar 

Het is weer zondag, dus mag ik 
mijn inspiratie kaart laten zien.


Ik heb deze kaart gemaakt. 
Stempel: Espresso-ly Great
ingekleurd met Copics
Hieronder vind je de producten die ik heb gebruikt met link 
 
Graag wil ik meedoen aan de volgende challenge:

Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
Laat gerust een bericht achter, ik lees ze met plezier
Groetjes Hester

*NEW Espresso-ly Great 

5 opmerkingen:

  1. Eeen super leuk kaartje hester, zo een geinig kopje erop....TOP!!!

    groetjes
    en nog een fijne zondagavond
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hihihi, hij is heel grappig! Mooie stempelset is het !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, super! Die Tasse ist ja lustig. :)
    Danke daß du bei den Sketch-Tanten mitmachst.
    LG Dreja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wonderful card.
    Thank you for joining us at the Sketch-Tanten Challenge.
    Hugs
    Kuni.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow... that's very nice! Love the image!

    Thanks for playing along with our Sketch Aunts Challenge and good luck!

    Hugs and please come back soon!
    Doris
    *DT* Die Sketchtanten
    *DT* Die Traumfabrik
    Kleido’s BastelStüble
    Blog-owner Do-Al(l) Kreatives (#16 – Pastel Colours)

    BeantwoordenVerwijderen