Pagina's

zaterdag 1 september 2018

New Relese Whimsy stamps Christmas Mermaid


Hallo allemaal,


Google translate in the side bar

Er is ook een mooie inspiratie blog van Whimsy


https://whimsystamps.blogspot.nl/ 




Er zijn weer mooie nieuwe digi's van Whimsy stamps

Ik heb deze kerstbal gemaakt. 

Digi: Christmas Mermaid

Ingekleurd met Copics

Hieronder vind je de producten die ik heb gebruikt met link naar de shop

Graag wil ik meedoen aan de volgende challege:
Christmas at sweet stampin challenge - August 
Winter Wonderland - Christmas Joy
Christmas Craft All Year Round - September anthing but a card  




Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden

Laat gerust een bericht achter, ik lees ze met plezier



Groetjes



https://whimsystamps.com/collections/september-2018-digital/products/christmas-mermaid-digital-stamp?aff=25

6 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige creatie heb je van deze schattige digi gemaakt. Weer prachtig ingekleurd.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Very cute, Hester! Thanks for joining us at the Christmas at Sweet Stampin' Challenge. Marsha DT

    BeantwoordenVerwijderen
  3. What a lovely looking project! Totally sweet. Thanks for joining my Christmas Joy challenge over at Winter Wonderland.
    Love n hugs
    Marie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. What a gorgeous ornament! Thanks for joining us at CCAYR and hope to see you again next month!
    Tammy DT

    BeantwoordenVerwijderen