Pagina's

zondag 18 november 2018

Whimsy stamps inspiration Cinnamon and Reindeer

Hallo allemaal,

Google translate in the side bar 


Het is weer zondag, dus mag ik mijn inspiratie kaart laten zien. 
Er is ook een mooie inspiratie blog van Whimsy
https://whimsystamps.blogspot.nl/

Ik heb deze kaart gemaakt
Digi: Cinnamon and Reindeer van CC Design
ingekleurd met Copics
  Hieronder vind je de producten die ik heb gebruikt met link naar de shop


Graag wil ik meedoen aan de volgende challenge:



 Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden
Laat gerust een bericht achter, ik lees ze met plezier

Groetjes

 
Cinnamon and Reindeer - Digital Stamp

2 opmerkingen:

  1. Wat is die schattigggggg. Klinkt misschien eentonig, maar weer super mooi ingekleurd.

    Fijne zondag.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schatje! Mooi die achtergrond erbij!

    BeantwoordenVerwijderen