Pagina's

donderdag 15 november 2018

Whimsy stamps inspiration Cookies for Santa

Hallo allemaal,

Google translate in the side bar 


Ik kan gewoon niet stoppen. Vind het zo leuk om kerstkaarten te maken.
Er is ook een mooie inspiratie blog van Whimsy
https://whimsystamps.blogspot.nl/

Ik heb deze kaart gemaakt
stempel: Cookies for Santa
ingekleurd met Copics
papier: Christmas Traditions
  Hieronder vind je de producten die ik heb gebruikt met link naar de shop
Graag wil ik meedoen aan de volgende challenge:
Christmas Craft All Year 'Round - November Gingerbread



 Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden
Laat gerust een bericht achter, ik lees ze met plezier

Groetjes

 
https://whimsystamps.com/search?q=Cookies+for+Santa&aff=25   Christmas Traditions - Digital Papers

4 opmerkingen:

  1. Prachtig kerstkaartje Hester ...met zo een super lief en prachtig ingekleurd stempeltje erop...KNAP gedaan!!!


    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Hester,
    deze is ook wel erg leuk! Enige digi en mooi gekleurd. EN als je eenmaal in de flow zit, lukt het wel! Dank je wel voor je lieve reactie! Het is inderdaad niet niks...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart met een grappige stempel.

    Alvast een fijn weekend.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. So adorable Hester..love your happy snowman..Thank you so much for sharing and joining in with us at CCAYR...[ Christmas Crafts All Year Round]

    Luv CHRISSYxx

    BeantwoordenVerwijderen