Pagina's

zondag 13 januari 2019

Whimsy stamps inspiration Sweetheart

Hallo allemaal,

Google translate in the side bar 


Er is ook een mooie inspiratie blog van Whimsy
https://whimsystamps.blogspot.nl/
 
 
Het is weer zondag en dan mag ik mijn kaart laten zien.
Ik heb deze kaart gemaakt
digi: Sweetheart
Papier: Hearts a Flutter
ingekleurd met Copics
  Hieronder vind je de producten die ik heb gebruikt met link naar de shop
 
 
Graag wil ik meedoen aan de volgende challenge:



 Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden
Laat gerust een bericht achter, ik lees ze met plezier

Groetjes

 
Sweetheart - Digital Stamp  Hearts a Flutter - Digital Papers 

4 opmerkingen:

  1. Het is een dotje Hester, een toepasselijke naam voor deze lieve stempel en je hebt haar mooi ingekleurd en verwerkt op een leuke kaart.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ach wat een schattig meisje! Leuk dat je de ballonnen laat terug komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lieverdje. Mooie vrolijke kleuren heb je gebruikt.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je digi is inderdaad een sweetheart ! Leuke kaart geworden ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen