Pagina's

zondag 31 maart 2019

New challenge Classic Design Team Deel 3

Hallo allemaal,

 Google translate in the side bar  



Er begint weer een nieuwe challenge bij 
En dit keer een hele speciale.
Wij zijn jarig en wie jarig is moet trakteren.
Voor elke deelnemer is zijn er leuke cadeautjes en extra prijzen om te winnen



Sponsors deze maand is: 

Dit is deel 3 kijk ook naar deel 1 en deel 2

Ik heb dit gemaakt:


Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
Laat gerust een bericht achter, ik lees ze met plezier


Groetjes 

2 opmerkingen:

  1. Ik kende het blog helemaal niet! Jouw creaties zijn erg leuk! Ik ga eens kijken of ik mee kan doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk model kaart heb je met deze schattige digi gemaakt. Prachtig ingekleurd.
    Leuke sponsor hebben jullie. Ik ga zo maar eens kijken om een kaart te plaatsen.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen