Pagina's

vrijdag 3 mei 2019

New Release Whimsy Snippet

Hallo allemaal,


Google translate in the side bar



Op FB heb ik een challenge waar je aan mee kunt doen
Doe gezellig mee en maak kans op leuke prijzen



New Release Whimsy Stamps
Er zijn weer mooie leuke nieuwe digi's van Whimsy stamps


Ik heb deze kaart gemaakt. 




Ingekleurd met Copics

Hieronder vind je de producten die ik heb gebruikt met link naar de shop 


Graag wil ik meedoen aan de volgende challenge:
Do Al(l) Kreatives - #29 Fabelwesen / Feen



Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden
Laat gerust een bericht achter, ik lees ze met plezier


Groetjes



6 opmerkingen:

  1. Wat een lief kaartje is dit. Zo schattig en een tikje romantisch door het kant.
    Dank je wel voor het meedoen aan onze challenge bij DAK.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie creatie heb je ervan gemaakt. De digi is ook zo schattig.

    Fijn weekend.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ach, dit is te mooi Hester!!
    Schattige digi en dat kant om de paddestoel lekker romantisch!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Your card is so beautiful. I like the big mushroom - looks amazing!
    Thanks for playing along with us at our present challenge at Do-Al(l) Kreatives and good luck. Hope you will join us next month again.
    Please keep in mind that you have to be a follower in order to win the prize. When you already following us everything is fine.

    Crafty greetings
    Alex

    *DT + Admin* Do-Al(l) Kreatives{#29 – Fairies / mythical creatures}
    *DT* Kreativ-Tanten Challenge{#29 – little wonders}
    *DT* Craft Rocket Challenges{#59 – New Born}
    Alex' Kreative Seite

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow... that's amazing! Love the colours and the shape!

    Thanks for playing along with our Do-Al(l) Kreatives Challenge and good luck!

    Hugs and please come back soon!
    Doris
    Kleido’s BastelStüble
    *Owner* Do-Al(l) Kreatives

    BeantwoordenVerwijderen