Pagina's

zaterdag 1 juni 2019

New release Whimsy Wee Snippet and Mystic

Hallo allemaal,


Google translate in the side bar



Op FB heb ik een challenge waar je aan mee kunt doen
Doe gezellig mee en maak kans op leuke prijzen



New Release Whimsy Stamps
Er zijn weer mooie leuke nieuwe digi's van Whimsy stamps


Ik heb deze kaart gemaakt. 
Digi: Wee Snippet and Mystic
Ingekleurd met Copics
Vleugels en hoorn heb ik glitters op gedaan
Misschien niet goed te zien op de foto




Hieronder vind je de producten die ik heb gebruikt met link naar de shop 




Graag wil ik meedoen aan de volgende challenge:
Friendship challenge - #42 alles geht




Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden
Laat gerust een bericht achter, ik lees ze met plezier


Groetjes






5 opmerkingen:

  1. Cute and wonderful!
    I love the little lady and the unicorn.
    Thanks for joining us at Friendship Challenge.
    Good luck and best wishes!
    Ilse (thera)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Liebe Hester,
    eine wunderschöne Karte hast du gestaltet. Sie gefällt mir sehr gut.
    Vielen Dank für die Teilnahme an der Friendship Challenge. Liebe Grüße Silvi

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Such a wonderful card....
    Thanks for joining us at Friendship and hope I see your again!!
    Good Luck Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fabelhaft gemacht!
    Danke für deine Teilnahme bei der Friendship Challenge.
    LG Dreja

    BeantwoordenVerwijderen