Pagina's

maandag 10 juni 2019

Penguin Life's a Beach

Hallo allemaal,


 Google translate in the side bar  



Op FB heb ik een challenge waar je aan mee kunt doen
Doe gezellig mee en maak kans op leuke prijzen



Ik heb een operatie gehad en heb hiervoor vrij genomen,
Maar wat ga je doen in je vrije tijd?Ik zie er niet uit na mijn operatie dus maar binnen blijven en knutselen.

Ik heb deze kaart gemaakt

ingekleurd met Copics

Hieronder vind je de producten die ik heb gebruikt.



Graag wil ik meedoen aan de volgende challenge:




 Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden
Laat gerust een bericht achter, ik lees ze met plezier



Groetjes



Penguin Life's a Beach - Digital Stamp

2 opmerkingen:

  1. Hij is gaaf Hester! EN hopelijk ben je binnenkort weer toonbaar...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. lief kaartje
    bedankt dat je mee gedaan heb aan deze challenge
    groetjes jolanda bongers
    dt creative sketchy girls

    BeantwoordenVerwijderen