Pagina's

zondag 19 januari 2020

Whimsy inspiration I adore you

Hallo allemaal,


 Google translate in the side bar  


Neem ook een kijkje op onze Whimsy Inspiration blog
Please have a look at our Whimsy Inspiration blog
https://whimsystamps.blogspot.nl/



Ik heb deze kaart gemaakt
I made this card
Digital stamp: I Adore You
ingekleurd met Copics

  Hieronder vind je de producten die ik heb gebruikt.
Below you will find the products that I have uesed


Graag wil ik meedoen aan de volgende challenge


 Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden
Laat gerust een bericht achter, ik lees ze met plezier
I'm curious what you think. Feel free to leave a message, 
I am happy to read them all



Groetjes



4 opmerkingen:

  1. Wat een schattig plaatje en zó mooi gekleurd, Hester!
    Dank je wel voor het meedoen bij Cheerful Sketches.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schat van een kaart Hester!
    Hartstikke leuk dat je meedoet bij Cheerful Sketches!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lieve digi! mooie kaart! Dankjewel voor je deelname bij Cheerful sketches! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wat een schatje.
    Bedankt voor je deelname bij Cheerful Sketches.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen