Pagina's

dinsdag 30 juni 2020

Black. white and pink

Hallo allemaal,


 Google translate in the side bar  



Als jullie het nog niet geraden hadden., roze is mijn kleur.
In mijn knutselkamer hen ik ook een fuchsia roze muur. 
Mijn familie verklaarde mij voor gek toen ik met de verfpot thuis kwam.
Maar nu het op de muur zit vinden ze het wel mooi.
Als mijn muur roze is kan de kaart natuurlijk niet achter blijven.



Ik heb deze kaart gemaakt: 

Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
laat gerust een bericht achter, ik lees ze met plezier




Groetjes 
Hester

3 opmerkingen:

  1. Ik dacht: Hester doet mee met de challenge van de Egel: stippen en strepen! Maar nee... het kan nog wel hoor, tot en met de 4e juli.
    Hij is superleuk!
    Dank je wel voor het meedoen bij ons van DAK.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prima kleur toch? Ik hou er ook van :) Gave kaart Hester, leuke opbouw en weer zo'n schattige pinguïn.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha, gewoon je gevoel volgen e doen waarvan je houdt. Jou kaart is prachtig en fris van kleur. Dank voor je deelname aan de stippen en strepen uitdaging bij de Egel. Groet, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen