Pagina's

zondag 18 oktober 2020

Have yourself ..........

Hallo allemaal,


 Google translate in the side bar  



Dit keer weer een kerst kaart gemaakt
Je kunt er nooit te veel hebben. Hihi
Het is een oude stempel maar vind deze zo leuk! 
Ik zag de sketch van Cheerful Sketches en wist het meteen


Ik heb deze kaart gemaakt

stempel: Ellie's Bauble - Whimsy Stamps
Gekleurd copics



Graag wil ik meedoen aan de volgende challenge



  
 Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden
Laat gerust een bericht achter, ik lees ze met plezier

Groetjes Hester  

4 opmerkingen:

  1. Wat een schatje en mooi in deze kleuren.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lief kaartje.
    Bedankt voor je deelname bij Cheerful Sketches.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ooooh Hester, dit is echt een superlief kaartje zeg!
    Geweldig leuk dat je meedoet met onze challenge bij Cheerful Sketches!

    BeantwoordenVerwijderen