Pagina's

maandag 4 januari 2021

Lotte's verjaardag

 Hallo allemaal,



 Google translate in the side bar  


Gelukkig nieuwjaar en de beste wensen voor 2021 in  een goede gezondheid.
Vandaag is mijn dochter jarig.
Toen ik de digi van LOTV zag wist ik meteen dit is mijn dochter hier moet ik een kaart mee maken. 
Een paardenstaart, hoodie en mobiel in haar handen.



Ik heb deze kaart gemaakt
Gekleurd copics



Graag wil ik meedoen aan de volgende challenge


  
 Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden
Laat gerust een bericht achter, ik lees ze met plezier

Groetjes Hester
  

3 opmerkingen:

  1. Heel mooi kaartje heb je voor je jarige dochter gemaakt Hester...en een prachtig en mooi ingekleurd stempeltje erop...OOk de sketch leuk uitgewerkt, Gefeliciteerd nog met haar verjaardag!!
    dank je wel voor je deelname
    groetjes Rosina
    DT Cheerful Sketches

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een toepasselijke kaart voor een tienerdochter. Mooi gedaan!
    Dankjewel voor je bijdrage bij Cheerful Sketches.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi kaartje.
    Bedankt voor je deelname bij Cheerful Sketches.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen