Pagina's

vrijdag 12 april 2024

My cute Rottweiler

Hallo allemaal,



 Google translate in the side bar  


Ik vind dit echt een geweldige digi.
En wist meteen voor wie ik deze kaart ging maken


Digi: Paper shelter - My cute Rottweiler
Ingekleurd met copics



Graag wil ik meedoen aan de volgende challenge:

The Paper Shelter - #591 Pets
Pearly Sparkles Challenge - #94 for men or boy
Do-Al(l) Kreatives -#88 mensch(en) mit Tier(en)



 Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden
Laat gerust een bericht achter, ik lees ze met plezier

Groetjes Hester                 

3 opmerkingen:

  1. Wat er prachtige kaart. Dank je wel voor je bijdrage aan The Paper Shelter Challenge Blog.
    Ilonka DT

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Great card and image and perfect p.paper.Thank you for joining us at Pearly Sparkles.
    Carol DT x

    BeantwoordenVerwijderen