Pagina's

dinsdag 15 maart 2016

My Besties Deutschland #25


Hallo allemaal,

Weer een nieuwe challenge bij My Besties Deutschland
Met thema alles mag en optie Pasen/lente

Eine weitere neue Challenge bei My Besties Deutschland
alles geht und Ostern / Frühling


Ik heb dit paasei gemaakt
Ich habe dieses Osterei gemacht.



 Je neemt een ballon en je wikkelt er brei katoen strak omheen.
Smeer het dan in met behanglijm.
Laat dit minimaal 24 uur drogen.


Als het droog is kun je de ballon leeg prikken en eruit halen.
Ik heb er een gat in gemaakt om mijn Besties erin te doen


En dan naar eigen keus versieren.

Ik heb bloemetjes van de Kruidvat gebruikt  



Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

Laat gerust eeen bericht achter. Ik lees ze met plezier

Groetjes Hester 



Er zijn ook andere leuke challenges waar ik DT ben.
Zou ook leuk zijn als jullie hier aan meedoen.
Color it Create it show it off - March challenge anything goes until  April 27
Mijn Besties inkleuren met Distress inkt en potloden - challenge #1 pasen 

 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten