Pagina's

vrijdag 29 april 2016

Plumber

Hallo allemaal,

Er is nog een nieuw release. Deze stoere loodgieter. Gaaf hé?
Ik heb er deze kaart mee gemaakt

And another new release. This awesome plumber, cool isn't it?
I created this card.






Ingekleurd met Copics
Scheeld is van Dutch Doobadoo
gereedschap is een mal van Marianne Design


Graag wil ik meedoen aan:

Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
Laat gerust een bericht achter, ik lees ze met plezier
I am curious about your thoughts 
Leave your comment I read them with pleasure.

Groetjes Hester



3 opmerkingen:

  1. Awesome card, beautifullly done. Thank you so much for joining us at My Besties AUssie Challenge. Hugs Rose

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart!! Leuk dat je meedoet met de challenge op het blog van Cheerful Sketches!!
    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig gekleurde kaart weer! Zo knap vind ik dat. Ik doe het je niet na.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen