Pagina's

vrijdag 27 mei 2016

c'est la vie

Hallo allemaal,

Google translate in the sidebar

Ik zag de sketch bij Paper Play Sketches en wist meteen hoe mijn kaart eruit moest komen te zien. Ik heb de Sketch alleen gespiegeld
Mijn potloden weer eens te voorschijn gehaald en de digi ingekleurd met potloden, dat vond met deze digi en papier iets mooier als met copics.
 

ingekleurd met Derwent en Faber potloden
Papier is van de Action
 
 
Graag wil ik meedoen aan de volgende challenge:
 
 

 Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

Laat gerust een bericht achter ik lees ze met plezier.


Groetjes Hester

2 opmerkingen:

  1. Such an Adorably CUTE card! Thanks for joining us over at Paper Play Sketches!

    Theresa
    Theresa’s Crafty Creations

    Paper Play Sketches, DT Member

    BeantwoordenVerwijderen
  2. This is such a cute card!
    Thanks so much for linking up with us at Paper Play Sketches.
    Tanya ~ Design Team Member

    BeantwoordenVerwijderen