Pagina's

maandag 20 juni 2016

poesje

Hallo allemaal,

Google translate in the sidebar


Deze digi heb ik gewonnen bij Cheerful Sketches maar nog geen kaart gemaakt.
Werd natuurlijk een keer tijd.
Maar nu had ik de digi gekleurd en lag al een paar dagen op mijn bureau.
Eindelijk tijd om de kaart af te maken.





Digi Mitzi kun je HIER vinden 
ingekleurd met Derwent en Faber potloden
Papier is van Maja Design Vintage Baby


Graag wil ik aan de volgende challenge meedoen:
Kaartjes Inspiratie Challenge -#88 Bingo ( Bloemen-stempel-parels)


Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
Laat gerust een bericht achter. Ik lees ze met plezier


Groetjes Hester


7 opmerkingen:

  1. Thank you for sharing your beautiful card with us this Month. Lisa DT Pearly Sparkles DT

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooie kaart! Leuk dat je meedoet aan de challenge bij kic. groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. supertoffe kaart. Leuk dat je meedoet met onze challenge bij KIC.

    grtjs
    Claudia
    DT Kaartjes Inspiratie challenge
    http://knutselmeisjes.blogspot.be/
    http://creativesketchygirls.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Very cute and adorable colours. Love this make. Thank you for joining us at Pearly Sparkles it is much appreciated. Traci DT xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schatje zeg. Erg leuk.
    Lieve groetjes, Yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Loving the cute kitten and she is posing so nicely there amongst the pretty flowers.
    Hugs
    Desíre
    {Doing Life – my personal blog}

    BeantwoordenVerwijderen