Pagina's

donderdag 24 mei 2018

GDT CRAFT Challenge #469 Fathers' Day/Male

Hallo allemaal,


Google translate in the side bar




Vergeet mijn Birthday Candy niet
Klik HIER voor de challenge


 

Nieuwe challenge bij CRAFT Challenge 
challenge #469 Fathers' Day/Male.
Sponsor is dit keer
Sweet n Sassy





Ik heb deze kaart gemaakt

Digi: Mr Fix it
ingekleurd met Copics
vorm Dutch Doobadoo shape


Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
Laat gerust een bericht achter, ik lees ze met plezier

 

Groetjes Hester

2 opmerkingen:

  1. Wat een gaaf kaartje Hester! Enig voor een man. Zit me net te bedenken dat ik ook schild heb van DDBD, nog niet eens uit de verpakking geweest...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. This is fantastic Hester. So glad you joined us as GDT. Hugs Sheryl DT member CRAFT.

    BeantwoordenVerwijderen