Pagina's

zondag 6 mei 2018

inspiration soccer Feyenoord

Hallo allemaal,



Google translate in the side bar 
Het is weer zondag, dus mag ik
mijn inspiratie kaart laten zien.



Je kunt nog steeds meedoen aan de challenge
https://whimsyinspires.blogspot.nl/
en er is ook een mooie inspiratie blog van Whimsy
https://whimsystamps.blogspot.nl/






Ik heb deze kaart gemaakt
Digi: Penguin soccer
ingekleurd met Copics
beker kaartvorm heb ik met silhouette gemaakt 
Hieronder vind je de producten die ik heb gebruikt met link 





Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
Laat gerust een bericht achter, ik lees ze met plezier
  Groetjes Hester 


Penguin Soccer - Digital Stamp 

3 opmerkingen:

  1. Oh wat een leukerd Hester, gaaf zoals je er een Feijenoordkaart van gemaakt hebt. Daar doe je een fan écht een plezier mee denk ik zo ;p
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Altijd leuk een easelkaart. En dan nog net deze enige pinguin die voetbalt. Voor een voetbalfan helemaal goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een geweldig leuk easelkaartje Hester zoooo gaaf in deze feijenoordkleurtjes
    en een super schattig pinguineke erop...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen