Pagina's

zondag 17 juni 2018

Winner Candy

Hallo allemaal,


Google translate in the side bar 




Iedereen die heeft meegedaan aan mijn candy wil ik hartelijk bedanken.
 
Gisteren heb ik mijn verjaardag gevierd en de visite was de jury. 
Ze hadden een zware taak. 
 
Iedereen is een winnaar en daarom heb ik een kleinigheidje voor iedereen die heeft meegedaan
Mail mij om de prijs in ontvangst te nemen.
hester674@gmail.com 
 
 
 
I want to thank everyone who has participated into my candy.

Yesterday I celebrated my birthday and my family and friends were the jury.
It was a difficult task.
 
 
Everyone is a winner and that is why I have a little extra for everyone who has participated
Mail me to receive the prize.
hester674@gmail.com
 
 
 
 

 
  Winner:
 
 
 Astrid

 
 
 
 
Top 3


Winner voucher $10,--
 GerJanne


Winner Dies "Happy Birthday"
Jantje
 
 
Winner Dies "Hi"
Lena

 
 

Winnaar en Top 3 Gefeliciteerd!
Neem contact met mij op om je prijs in ontvangst te nemen.
hester674@gmail.com
 
 
 
 
 
Ik hoop dat jullie volgend jaar weer gezellig meedoen
 
 
I hope you will join in again next year
 
 
 
Groetjes Hester



5 opmerkingen:

  1. Oh wat leuk!! Bedank je de jury van mij?? Ik stuur je een email.
    Andere winnaars ook van harte gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik hoop dat je gisteren een leuke/fijne dag hebt gehad.
    Wat leuk dat de visite me heeft uitgekozen als winnaar. Daar ben ik natuurlijk erg blij mee. Erg bedankt hiervoor.
    Andere dames ook gefeliciteerd.

    Nog een fijne zondag en ik ga je gelijk mailen. Hihihi.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Thanks for choosing my card!

    I am kind of late catching up, sorry!

    BeantwoordenVerwijderen