Pagina's

zondag 30 september 2018

New challenge Classic Design Team

Hallo allemaal,
 
 
Google translate in the side bar
 
 
 
 Er begint weer een nieuwe challenge bij Classic Design Team open challenge
Thema is altijd alles mag. 
 
 

Sponsors deze maand is: 
Afbeelding kan het volgende bevatten: tekst 
 
 
 
 
Ik heb deze kaart gemaakt
Digi:Tulip, The Darling Buds
ingekleurd met Copics
 
Graag wil ik meedoen aan de volgende challenge:
 
 
Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
Laat gerust een bericht achter, ik lees ze met plezier
 
Groetjes Hester
 

5 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt met deze schattige digi. Leuk zo de tulpen, die je ernaast hebt verwerkt.
    Ik ga proberen om met deze Challenge mee te doen, want ik ben helemaal weg van deze digi's. Hihihi.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Such a gorgeous card and your colouring is beautiful. Thank you for playing along at Polkadoodles Crafting https://polkadoodle.blogspot.com/, good luck and I hope you will join us again.
    Hugs
    Gina xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Such a beautiful card
    Thanks for joining us at Digi Choosday.
    Julie T

    BeantwoordenVerwijderen
  4. This is lovely, thank you for playing at Digi Choosday, I hope you’ll come back and play again, Andrea x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Is a beautiful card! I love the colors. Thank you for playing with us at Polkadoodles anything goes Challenge, Hope to see you in our next one.

    BeantwoordenVerwijderen