Pagina's

zondag 23 september 2018

Whimsy stamps inspiration Penguin Fun Fall

Hallo allemaal,

Google translate in the side bar 

Ik kan beter gewoon gaan werken. In de vakantie kom je tot rust en verzin ik weer van alles. Dus zijn het huis aan het opknappen. Nieuw behang, andere kleur verf en nieuwe kasten. Ook mijn knutselzolder heeft een opknapbeurt nodig. We hebben alleen het weekend om alles te doen. Nouja weekend zondag want zaterdag is het korfballen.
Dus het spijt mij dat ik niet veel op FB of jullie blog ben. 


Het is weer zondag, dus mag ik mijn inspiratie kaart laten zien. 


Er is ook een mooie inspiratie blog van Whimsy
https://whimsystamps.blogspot.nl/

Ik heb deze kaart gemaakt
Digi: Penguin Fun Fall
ingekleurd met Copics
Hieronder vind je de producten die ik heb gebruikt met link naar de shop


 Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden
Laat gerust een bericht achter, ik lees ze met plezier
Groetjes




Penguin Fun in Fall - Digital Stamp

1 opmerking:

  1. Wat een schatje is het weer. Leuk zo met de grote herfstbladeren.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen