Pagina's

zondag 10 maart 2019

Whimsy stamps inspiration


Hallo allemaal,

 Google translate in the side bar  




Er is ook een mooie inspiratie blog van Whimsy




https://whimsystamps.blogspot.nl/








Het is weer zondag en dan mag ik mijn kaart laten zien.





17 is het het St Patrck's day en er zijn hele leuke digi's bij Whimsy Stamps


















ingekleurd met Copics
  Hieronder vind je de producten die ik heb gebruikt met link naar de shop








Graag wil ik meedoen aan de volgende challenge:
Cheerful Sketches - challenge maart




 Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden




Laat gerust een bericht achter, ik lees ze met plezier






Groetjes












4 opmerkingen:

  1. hahaha....wat is ie geinig. Dankjewel voor je deelname bij Cheerful sketches! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ach..... dit is te leuk Hester. Gave digi heb je gebruikt.

    Hartstikke leuk dat je meedoet met onze challenge bij Cheerful Sketches!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke, 'ondeugende' dig heb je gebruikt voor dit toffe kaartje.
    Leuk dat je meedoet bij Cheerful Sketches.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een leuk kaartje met die bijzonder toffe digi!
    Fijn dat je meedoet bij Cheerful Sketches!
    Nancy DT

    BeantwoordenVerwijderen