Pagina's

zondag 21 april 2019

Whimsy stamps inspiration Party Kitty

Hallo allemaal,


 Google translate in the side bar  


Er is ook een mooie inspiratie blog van Whimsy
https://whimsystamps.blogspot.nl/

Het is weer zondag en ik mag mijn kaart laten zien. 
Toen ik deze digi zag moest ik meteen aan het kinderversje denken,

De kop van de kat was jarig
En zijn pootjes vierden feest
Het staartje kon niet meedoen
Want dat was pas ziek geweest
Het kwam net uit het ziekenhuis
En had zo'n pijn in z'n keel
En al dat dansen en dat springen
Was hem veel te veel




Ik heb deze kaarten gemaakt 

ingekleurd met Copics
  Hieronder vind je de producten die ik heb gebruikt met link naar de shop

Graag wil ik meedoen aan:


 Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden
Laat gerust een bericht achter, ik lees ze met plezier



Groetjes

6 opmerkingen:

  1. Wat een lieve kaart Hester. De digi is heel mooi ingekleurd. Het kinderversje kende ik nog niet maar ik snap dat dit door je hoofd speelde :)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ken het kinderversje ook. Ik ka het begrijpen dat je daar aan dacht, toen je deze schattige digi zag.
    Mooie kaart heb je ermee gemaakt.

    Fijne 2e Paasdag.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lekker, vrolijk kaartje is dit Hester!
    Hartstikke leuk dat je onze sketch van Cheerful Sketches gebruikt hebt

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een superlief kaartje heb je met de schets van Cheerful Sketches gemaakt, Hester!
    xxx Margreet DT

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schattig kaartje! Leuk versje, nog nooit gehoord...
    Fijn dat je meedoet bij Cheerful Sketches!
    Nancy DT CSC

    BeantwoordenVerwijderen