Pagina's

zondag 19 mei 2019

Whimsy stamps inspiration Dreamy Dragon

Hallo allemaal,


 Google translate in the side bar  


Op FB heb ik een challenge waar je aan mee kunt doen
Doe gezellig mee en maak kans op leuke prijzen



Er is ook een mooie inspiratie blog van Whimsy
https://whimsystamps.blogspot.nl/
Het is weer zondag en dan mag ik mijn kaart laten zien.
Ik heb deze kaarten gemaakt

ingekleurd met Copics
  Hieronder vind je de producten die ik heb gebruikt.


 Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden
Laat gerust een bericht achter, ik lees ze met plezier



Groetjes

2 opmerkingen:

  1. Mooie kaart, met een schattige digi.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Hester,
    wat heb je een prachtig kaartje gemaakt! Superlief dat stempeltje!
    En heel mooi ingekleurd!

    BeantwoordenVerwijderen