Pagina's

dinsdag 11 juni 2019

Penguin Candy Floss

Hallo allemaal,


 Google translate in the side bar  



Op FB heb ik een challenge waar je aan mee kunt doen
Doe gezellig mee en maak kans op leuke prijzen



Ik heb een operatie gehad en heb hiervoor vrij genomen,
Maar wat ga je doen in je vrije tijd?
Ik zie er niet uit na mijn operatie dus binnen blijven en knutselen.

Ik heb deze kaart gemaakt
ingekleurd met Copics

Hieronder vind je de producten die ik heb gebruikt.



Graag wil ik meedoen aan de volgende challenge:



 Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden
Laat gerust een bericht achter, ik lees ze met plezier



Groetjes


Penguin Candy Floss - Digital Stamp

6 opmerkingen:

  1. Mooie kaart en wat een schattige digi. Mooi bijpassend papier ook.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig is dit vrolijke kaartje Hester..wat heb je de sketch mooi uitgewerkt
    bedankt voor je deelname
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Reacties
    1. En van harte! Nu echt!! Maak er en fijne dag van en als het examen dan ook nog gehaald is.... spannend!

      Verwijderen
  4. Deze is wel heel sweet!
    Dankjewel voor je deelname bij Cheerful sketches!
    Groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke kaart. Echt sweet!
    Bedankt voor het meedoen bij Cheerful Sketches.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen