Pagina's

zondag 22 september 2019

Whimsy stamps inspiration Steampunk Lilith

Hallo allemaal,


 Google translate in the side bar  




Er is ook een mooie inspiratie blog van Whimsy

https://whimsystamps.blogspot.nl/



Ik heb deze kaart gemaakt
ingekleurd met Copics
  Hieronder vind je de producten die ik heb gebruikt.

Graag zou ik mee willen doen aan de volgende challenge
Do-Al(l) Kreatives - #33 Geschnittene Karten


 Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden
Laat gerust een bericht achter, ik lees ze met plezier

Groetjes
Steampunk Lilith - Digital Stamp

5 opmerkingen:

  1. Oh wat superleuk! Deze vorm is heel origineel.
    Dank je wel voor het meedoen bij DAK.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuke kaart Hester!!
    Modelletje is wel heel errug leuk zo.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, ist das eine mega tolle Karte - und ein scharfes Motiv ;-) TOLL!!!

    Vielen Dank für Deine Teilnahme an unserer aktuellen Challenge bei Do-Al(l) Kreatives!

    Grüßle und viel Glück
    Doris
    Kleido’s BastelStüble
    *Owner* Do-Al(l) Kreatives

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beautiful shape and I love the image! Amazing!
    Thanks for playing along with us at our present challenge at Do-Al(l) Kreatives and good luck. Hope you will join us next month again.

    Crafty greetings
    Alex

    *DT + Admin* Do-Al(l) Kreatives{#33 – shaped cards}
    *DT* Kreativ-Tanten Challenge{#33 – school enrollment}
    *DT* Craft Rocket Challenges {#63 – Monochrom}
    Alex' Kreative Seite

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow, very hot :D
    Thanks for joining us at the DAK Challenge. Greetings Andrea

    BeantwoordenVerwijderen