Pagina's

dinsdag 3 maart 2020

Gnome with flowers

Hallo allemaal,


 Google translate in the side bar  

Ik zag een hele leuke sketch bij kleuren met potloden.
Nu weten jullie van mij dat ik bijna altijd met Copics kleur. 
Maar deze digi van Star JamLines moest ik toch met potloden kleuren anders werden de kleuren te hard.

Ik heb deze kaart gemaakt: 
Digi: Gnome with flowers
ingekleurd met Faber potloden
Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
laat gerust een bericht achter, ik lees ze met plezier




Groetjes 


7 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart met een schattige digi. Mooi ingekleurd met proloden.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk ook dat je met de Challenge van Kleuren met potloden meedoet.

      Groetjes, Astrid.

      Verwijderen
  2. Heel mooi dit kaartje Hester...een prachtig ingekleurd stempeltje erop en ook een mooie sketch met prachtig designpapier
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuke kabouter met zijn boeket bloemen :) Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een leuke lieve kaart Hester

    Bedankt voor het meedoen bij
    {Kleurenmetpotloden DT Member}
    Succes en hopelijk tot de volgende keer.

    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart, fijn dat je meedoet met onze challenge bij KMP.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. What an adorable image! Super cute card hun. Hugs, Wends xoxo

    BeantwoordenVerwijderen