Pagina's

zondag 5 april 2020

afstand

Hallo allemaal,


 Google translate in the side bar  



Voor familie en vrienden heb ik kaarten gemaakt om ze het beste te wensen.
Telefoon, skype of een kaartje het blijft allemaal op afstand

Dit is maar een klein gedeelte


Ik heb dit gemaakt: 


Digi: Draak - TP Dudley and Sentiment - Freebie van Whimsy
Digi: kabouter met toiletpapier - StarJamLines
ingekleurd met Copics
Papier: Keen Crafter Design - Medical  + 



Graag wil ik meedoen aan:

Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
laat gerust een bericht achter, ik lees ze met plezier




Groetjes 

3 opmerkingen:

  1. Hoi Hester,
    wat een mooie kaartjes heb je gemaakt voor je geliefden allemaal.
    Zal zeker gewaardeerd worden denk ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuk gemaakt ! te gek met die rolletjes toiletpapier ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind ze stuk voor stuk leuk en zó van deze tijd met de toiletrollen!
    Dank voor je bijdrage bij Cheerful Sketches.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen