Pagina's

maandag 13 april 2020

Me and my dog

Hallo allemaal,


 Google translate in the side bar  

Normaal met Pasen hebben wij een paasbrunch thuis en dan een strand wandeling maken in Hoek van Holland. Bij mijn nichtje in de strandpaviljoen een bakje koffie met iets lekker. Maar helaas dat kan nu even niet.
Dan maar gaan kleuren. 


Ik heb deze kaart gemaakt: 
Digi: Ching Chou Kuik - Boston Terrier 
ingekleurd met Copics
Ik heb alleen het kopje van de terrier met donkere kleur aan de zijkant gemaakt waardoor het nu een beetje op een chihuahua lijkt. 
Papier: Keen Crafter Design - 



Graag wil ik meedoen aan:

Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
laat gerust een bericht achter, ik lees ze met plezier




Groetjes 

 
         
                                 Texture Card                                        Foil print 

4 opmerkingen:

  1. Een mooie kaart met een prachtig ingekleurde afbeelding Hester.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi ingekleurd ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beautiful colouring on your lovely card. Thank you for playing along with us at SSW2
    Anne SSW2 DT

    BeantwoordenVerwijderen