Pagina's

donderdag 6 mei 2021

Beertje

Hallo allemaal,



 Google translate in the side bar  


Een hele leuke challenge bij kleuren met potloden. 
Ik had een tijdje deze kaart klaar alleen druk druk druk. 
Nu maar even op mijn blog gezet.

Challenge is iets met een B.
Beer, Bruin, Bij, Bloemen


Ik heb deze kaart gemaakt


Digi: DigiDoodles - Sweet Honey Bears
Gekleurd met Faber en Derwent potloden


Graag wil ik meedoen aan:



  
 Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden
Laat gerust een bericht achter, ik lees ze met plezier

Groetjes Hester    

2 opmerkingen:

  1. Wat een lief beertje is dit , mooi ingekleurd
    leuk dat je mee doet bij kleuren met potloden
    groetjes Josje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een mooie kaart Hester. Schattige digi ook gebruikt en mooi ingekleurd.
    Gezellig dat je meedoet met de Challenge van Kleuren met potloden.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen