Pagina's

zaterdag 25 februari 2023

Make a wish

Hallo allemaal,



 Google translate in the side bar  


Mijn moeder heeft 3 dagen in het ziekenhuis gelegen met een hartinfarct. Meteen gedotterd en stent geplaatst. Alles is goed met haar allen een beetje rustig aan doen. Ze is geen 18 meer. 
Om mijn gedachten te verzetten en te ontspannen ben ik aan het kleuren gegaan. En dit is het resultaat.


Ik heb deze kaart gemaakt.

Ingekleurd met potloden


Graag wil ik meedoen aan de volgende challenge:
Cheerful Sketches - #117
Di's Digi Stamps - Cirkles challenge



  
 Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden
Laat gerust een bericht achter, ik lees ze met plezier

Groetjes Hester         

3 opmerkingen:

  1. Wat een superleuke kaart is dit Hester.
    Mooie kleurencombi heb je gebruikt.
    Hartstikke leuk dat je meedoet bij Cheerful Sketches!
    Fijn dat het nu weer goed gaat met je moeder.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat was schrikken met je moeder, Hester. Fijn dat het nu weer goed gaat. Sterkte voor haar.
    Kleuren geeft dan afleiding en je kaart is superleuk geworden.
    Bedankt voor het meedoen bij Cheerful Sketches.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen