dinsdag 23 mei 2017

Verjaardag Candy

Hallo allemaal,


Google translate in the side bar


Jullie zijn allemaal van die lieve trouwe volgers van mijn Blog.
ondanks dat ik het nog wel eens vergeet om bij jullie op de blog te kijken 
en daar reactie achter te laten, Blijven jullie mij wel trouw.
Daarvoor wil ik jullie hartelijk bedanken.
12 juni ben ik jarig. En wie jarig is trakteert. 

Daarom heb ik deze Candy bedacht.
Stuur mij je mooiste / leukste / grappigste verjaardagskaart 
Klik HIER om mij een mail te sturen voor mijn adres.


Wat kun je winnen:
http://www.polkadoodles.co.uk/
Een cadeaubon van 10 Pond te besteden bij Polkadoodles.
Je kunt niet alleen mooie digi's kopen maar ook sijnmalen/ papier, enz
Nikky is zo lief om te sponsoren.
Dank je wel Nikky.

Wat moet je doen:
-Stuur mij een verjaardagskaart voor 16 juni.
-Wordt volger van mijn Blog als je dat nog niet bent 
- Heb je geen blog wordt dan volger op FB (links boven)
 - 18 juni maken wij de winnaar bekend.

Een onpartijdige jury ,mijn ouders die jullie allemaal niet kennen,kiezen de winnaar

Ik hoop dat jullie allemaal meedoen.



You are all of those dear faithful followers of my blog.
Even though I forget to go on your blog, 
 and leave a response, are you faithful to me.
For this, I would like to thank you very much.


June 12, It's my birthday to celebrate that I have a Candy.


Send me your most beautiful / funniest birthdaycard
Click HERE to send me an email for my address.


What can you win:

http://www.polkadoodles.co.uk/

 Spend a 10-pound gift voucher at Polkadoodles.
Nikky is so kind to sponsor.
Thank you Nikky.

What should you do:
-Send me a birthday card before June 16th.
-Follower of my Blog if you're not already do that.

- If you do not have a blog follow me on FB (left top)
 -  June 18th we announce the winner.
 
An impartial jury, my parents who do not know you all, choose the winner

 I hope you all join.


 Groetjes Hester

6 opmerkingen:

  1. Wat een leuke candy Hester. Ik ben nog niet zo lang volger, maar ga zeker mee doen en je een mailtje sturen voor je adres.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De link voor je mail adres werkt helaas niet. Gr. Nicolette

      Verwijderen
    2. Nu lukt het wel Nicolette

      Verwijderen
  2. Ha Hester,
    wat leuk dat je een candy weggeeft! En een verjaardag met post is dubbel leuk! Dus ik zal je een berichtje sturen!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Love this soooooo much, awesome card xx

    BeantwoordenVerwijderen