Pagina's

dinsdag 13 juni 2017

Digi Choosday week 24 pastel

Hallo allemaal,



Google translate in the side bar

  
Ik heb een leuke Candy
Klik HIER voor de candy 





Er is weer een nieuwe challenge bij Digi Chooseday Craft
thema pastel / alles mag


Vergeet niet dat je elke dinsdag een nieuwe kortingscode krijg.





Ik heb deze kaart gemaakt:
ingekleurd met Copics

papier: Maja Design (oude collectie)



Graag wil ik meedoen aan de volgende challenge:
2 sisters on the blog - #4 sketch


Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
Laat gerust een bericht achter, ik lees ze met plezier
Groetjes Hester


















14 opmerkingen:

  1. Wat een dotje in zachte kleurtjes Hester. Een hele lieve kaart.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beautiful! Love the soft delicacy of this! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het is een heel lief kaartje. De digi is superleuk! Wel een echt meidenkaartje, vind ik!
    Groetjes,GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. So soft and pretty! Beautiful coloring!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een lief kaartje Hester. En zo mooi ingekleurd. Een plaatje hoor. Dank je voor deelname aan onze challenge.
    Groetjes Caroline DT 2Sistersontheblog

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schattig kaartje Hester.
    Leuk dat je meedoet met onze challenge.
    Groetjes Nicolette DT 2 Sistersontheblog

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hesters you have a really sweetie here so soft and sweet I love it. Big hugs to you Andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Very pretty card and layout. I like the soft pink. So glad you shared over at Inspiration Destination.
    Billie A
    Inspiration Destination
    Catch the bug
    Creative with Stamps
    Aud Sentiments
    Stampavie and More

    BeantwoordenVerwijderen
  9. This is soooo pretty,love your soft colors Hester xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. So beautiful and delicate!!! Love it

    BeantwoordenVerwijderen