Pagina's

dinsdag 27 juni 2017

Digi Choosday week 26 sentiment

Hallo allemaal,



Google translate in the side bar
  
Er is weer een nieuwe challenge bij Digi Chooseday Craft
thema sentiment / alles mag


Vergeet niet dat je elke dinsdag een nieuwe kortingscode krijg.
https://digichoosday.blogspot.nl/


Volgens mij heb ik een zonnesteek opgelopen.
Wie denkt er nu met deze temperatuur aan kerst?

Ik heb deze kaart gemaakt:
Papier, sentiment en digi komen uit de Winnie Winterland collectie


Graag wil ik meedoen aan de volgende challenge:
The Sketchy challenge - #122
Crafty Hazelnut's Chritmas - #339 anything goes


Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
Laat gerust een bericht achter, ik lees ze met plezier
Groetjes Hester
 

16 opmerkingen:

  1. Beautiful! Love the colours you've used! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hahaha, valt mee hoor, ik heb al weer een vest aangehad 's avonds.. Maar je kaartje is gaaf!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi!!! ik hou van Kerstmis
    (I´m improving my dutch translating lol )

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hesters what a gorgeous Christmas Card you have made I do love it. Big hugs to you Andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Such a lovely sentiment, fabulous back ground and a beautiful christmas card . Thank you for joining us at Sparkles Christmas, and hope you will join us next time.
    Hugs Babs xDT

    BeantwoordenVerwijderen
  6. So, so sweet! Love the little curtain of ornaments showering down!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Thanks for entering your lovely crafting for CHNC challenge 339 – you could also enter this into my CHNC challenge extra for June - I'd love to see it there too x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Loving your card. Great design and beautifully coloured too. Fits our challenge perfectly. Thanks for joining us at Sparkles Christmas. Good luck and we hope to see you again. Hugs Debs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. This is very cute. Great take on the sketch! Thank you for playing with us at The sketchy challenges! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hahaha, valt mee hoor, ik heb al weer een vest aangehad 's avonds.. Maar je kaartje is gaaf!
    โกลเด้นสล็อต
    สูตรบาคาร่า
    gclub

    BeantwoordenVerwijderen