Pagina's

vrijdag 23 juni 2017

korfbal

Hallo allemaal,



Google translate in the side bar

Ik zag bij GerJanne op haar Blog een hele leuke challenge bij de Egel "sport"
Ik heb een hele leuke digi van Polkadoodles waar ik tot nu toe nog niet mee had gewerkt. Nu een mooie gelegenheid.
Dit is de originele digi

Alleen in Engeland kennen ze geen korf, dus ik heb de digi iets aangepast.
Een korf gemaakt en het meisje heeft nu een mouwtje aan haar shirt.
De kleuren zijn van onze korfbalclub "Olympia"

Digi: Netball 


Graag wil ik meedoen aan de volgende challenge.



Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
Laat gerust een bericht achter, ik lees ze met plezier
Groetjes Hester

9 opmerkingen:

  1. Great image, love how you colored her. Your background paper matches so well! Thanks so much for joining us at Tuesday Morning Sketches

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind hem enig!! Wat ontzetetnd leuk dat je door onze challenge getriggerd werd en die digi van stal haalde! Zo leuk met die korf in plaats van het netje.
    Dan je voor het meedoen aan onze sportchallenge van de Egel.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Very cute card! Love your take on the sketch. Thank you for joining us at Tuesday Morning Sketches.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. So cute! I love your fun paper and image!
    Thanks for playing along at Tuesday Morning Sketches!!
    Debbie
    Debbie's Dash of This and That

    BeantwoordenVerwijderen
  5. She is darling, Hester! Thank you for visiting my blog yesterday! hugs, de

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk dat je door onze challenge aan de slag bent gegaan Hester. je korfbalkaart is gaaf geworden, knap om de digi aan te passen.
    Dank je wel voor je deelname aan de "sport-challenge" bij De Egel.
    Lieve groetjes Miranda (dt-De Egel)

    BeantwoordenVerwijderen

  7. Erg originele sport,
    leuk gedaan ☺
    Dank je wel dat je meedoet met onze "Juni 36" Challenge bij De Egel !
    Gezellige en fijne (knutsel) dagen
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel-Sport}

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gezellig dat je meedoet met onze 'Sport' Challenge !
    Bedankt voor je deelname en veel succes.

    {Challengeblog De Egel}
    {Hobbywinkel De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke kaart zeg en bijzonder dat je er een korf van maakt. Fijn dat je met deze sportieve uitdaging van de Egel meedoet. Groetjes, Nelleke DT

    BeantwoordenVerwijderen