Pagina's

woensdag 15 augustus 2018

Whimsy Challenge #109

Hallo allemaal,

Google translate in the side bar 


Nieuwe challenge begint bij Whimsy Stamps altijd alles mag
https://whimsyinspires.blogspot.nl/
Heb je geen Whimsy stempel klik HIER voor Freebies 

Ik heb deze kaart gemaakt
Deze kaart is voor Astrid haar verjaardag
Stempel: Penguin Baker
Ingekleurd met Copics
Hieronder vind je de producten die ik heb gebruikt met link naar de shop

Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden
Laat gerust een bericht achter, ik lees ze met plezier

Groetjes
Penguin Baker

2 opmerkingen:

  1. Je hebt een prachtige creatie met deze schattige stempel gemaakt. Ik ben erg blij dat ik deze met mijn verjaardag heb mogen ontvangen. Kan er nog lang van genieten.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart Hester!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen