Pagina's

zondag 26 augustus 2018

Whimsy stamps inspiration Penguin Bubble Bath

Hallo allemaal,

Google translate in the side bar 

Zo vakantie is al een week voorbij. Ben nog niet door de was en strijk heen.
Eerste werk week ook gehad, gelukkig komkommertijd dus kon rustig beginnen.
Mijn man is maandag begonnen aan zijn nieuwe baan. Hij kreeg in mei te horen dat het bedrijf waar hij 17 jaar voor werkte er mee stopt. Maar gelukkig snel nieuwe baan gevonden.

Even nog een paar vakantie foto's


Het is weer zondag, dus mag ik mijn inspiratie kaart laten zien. 

Je kunt nog steeds meedoen aan de challenge
https://whimsyinspires.blogspot.nl/
en er is ook een mooie inspiratie blog van Whimsy
https://whimsystamps.blogspot.nl/

Ik heb deze kaart gemaakt
Digi: Penguin Bubble Bath
ingekleurd met Copics
Hieronder vind je de producten die ik heb gebruikt met link naar de shop




Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden
Laat gerust een bericht achter, ik lees ze met plezier
Groetjes
Penguin Bubble Bath - Digital Stamp

3 opmerkingen:

  1. Schattige kaart heb je met deze lieve penguin gemaakt. Leuk hoe je de badmuts hebt gedaan.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De foto van je vakantie was me van de week helemaal niet opgevallen. Hihihi.
      Leuke foto collage heb je van je vakantie gemaakt. Jammer dat het al voorbij is hé, maar je bent in ieder geval lekker rustig kunnen starten op je werk. Fijn dat je man gelijk een nieuwe baan heeft gevonden. Hopelijk heeft hij het er ook naar z'n zin. Als je zo lang ergens gewerkt hebt, is het best lastig om weer wat anders te vinden en ook omdat je weer wat ouder bent. Gelukkig is het hem in ieder geval gelukt.

      Groetjes, Astrid.

      Verwijderen
  2. Wat fijn dat je man zo snel een nieuwe baan vond Hester. Dat is toch prettiger op vakantie gaan en zo te zien hebben jullie wel genoten. Ik zit van je kaart te genieten, wat een zoet lief geheel. Mooi ingekleurd en uitgewerkt, echt een dotje.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen