Pagina's

vrijdag 14 december 2018

Happy 10th birthday' Whimsy Stamps

Hallo allemaal,

Google translate in the side bar 


 
Whimsy Stamps bestaat 10 jaar en dat moet gevierd worden.
Daarom is er nu op Instagram een hop. 
Doe je ook mee?

 
Ik heb deze kaart gemaakt
digi:Special Edition Penguins Party,Penguins are Present and Penguin Flies
ingekleurd met Copics
  Hieronder vind je de producten die ik heb gebruikt met link naar de shop
 
 
  Wil je deze template van de klok kaart? Stuur mij een mail zet ebij of je het in PDF of Silhouette bestand wilt. En ik mail je de template.




 Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden
Laat gerust een bericht achter, ik lees ze met plezier

Groetjes


 *Special Edition Penguins Party -  Digital Stamp Penguins are Present - Digital Stamp  Penguin Flies - Digital Stamp

2 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart met al die swingende penguins. Leuk zo met het lichtje erachter.

    Fijn weekend.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ontzettend leuk Hester! Wat een vrolijke boel en dat lichtje erbij! Super!

    BeantwoordenVerwijderen