Pagina's

zondag 9 december 2018

Whimsy stamps inspiration Christmas Mouse

Hallo allemaal,

Google translate in the side bar 


Er is ook een mooie inspiratie blog van Whimsy
https://whimsystamps.blogspot.nl/
 
Het is weer zondag en dan mag ik mijn kaart laten zien.
Omdat het bijna kerst is heeft Whimsy Stamps voor al haar trouwe volgers een gratis digi gemaakt.
 
 
Ik heb deze kaart gemaakt
digi: Christmas Mouse
ingekleurd met Copics
  Hieronder vind je de producten die ik heb gebruikt met link naar de shop
 
 
Graag wil ik meedoen aan de volgende challenge:
Cheerful Sketches - December



 Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden
Laat gerust een bericht achter, ik lees ze met plezier

Groetjes

 
https://whimsystamps.com/pages/digital-freebies

7 opmerkingen:

  1. Ach wat een dotje is dat lieve muisje. Mooi gekleurd weer Hester en originele kleurtjes heb je gebruikt voor je leuke kaart.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart is dit Hester!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaart! dankjewel voor je deelname bij Cheerful sketches. groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schatje. Ik heb de digi ook gedownload. Hihihi.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldig leuk kaartje heb je gemaakt met deze lieve muis Hester!
    Hartstikke leuk dat je meedoet bij Cheerful Sketches!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schattig muisje, Hester, en zo mooi gekleurd! Toffe kaart.
    Bedankt voor het meedoen bij Cheerful Sketches.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een schattige kaart, dankjewel voor je deelname bij Cheerful Sketches!
    Nancy DT

    BeantwoordenVerwijderen