Pagina's

zondag 15 juli 2018

Whimsy Challenge #108

Hallo allemaal,
Google translate in the side bar 

Nieuwe challenge begint Whimsy Stamps altijd alles mag

https://whimsyinspires.blogspot.nl/

Heb je geen Whimsy stempel klik HIER voor Freebies

Ik heb deze kaart gemaakt
Digi: Penguin Campfire
Ingekleurd met Copics
Hieronder vind je de producten die ik heb gebruikt met link naar de shop

Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden
Laat gerust een bericht achter, ik lees ze met plezier

Groetjes
Penguin Campfire - Digital Stamp

2 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige creatie heb je met deze schattige digi gemaakt. Leuk bedacht zo met de tent erachter.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super!! Ik ga binnenkort met deze digi's aan de slag. Ben er nog niet aan toe gekomen, maar wat zijn ze gaaf! Jouw kaartje is enig!!

    BeantwoordenVerwijderen