Pagina's

zondag 29 juli 2018

Whimsy inspiration blog

Hallo allemaal,


Google translate in the side bar 


Weer een kaart voor de inspiratie blog van Whimsy.
 https://whimsystamps.blogspot.nl/


Ik heb deze kaart gemaakt
Digi: Penguin Fishing
Goldfish Gertie en Goldfish Gunther
ingekleurd met Copics
Papier: AQUA BREEZE
Hieronder vind je de producten die ik heb gebruikt met link naar de shop


Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden
Laat gerust een bericht achter, ik lees ze met plezier

Groetjes
Penguin Fishing - Digital Stamp  Goldfish Gertie - Digital StampGoldfish Gunther - Digital Stamp
Aqua Breeze Papers - Digital Papers 

2 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige creatie heb je ervan gemaakt met deze schattige digi's.
    Erg mooi ingekleurd.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Hester,
    wat een enige kaart!! Super leuk. Ik kan deze keer meedoen aan de challenge bij Whimsey met mijn gewonnen digi!

    BeantwoordenVerwijderen